De eerste dag - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Charlotte Hoffman - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Charlotte Hoffman - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

09 Juni 2014 | Zambia, Livingstone

Vanmiddag ben ik aangekomen in Livingstone. De reis verliep (bijna) vlekkeloos en tijdens de vlucht van London naar Johannesburg, die 12 uur duurde, had ik niemand naast me zitten dus kon ik heerlijk lang uit liggen!
Vanuit het vliegtuig kon ik al de prachtige natuur van Zambia overzien, inclusief de grote wilde Zambezi rivier, stralend in de zon. Eenmaal aangekomen op het vliegveld viel het me meteen op dat de mensen hier enorm vriendelijk zijn. En ook was ik als blanke een keertje in de minderheid in plaats van andersom; voel ik ook een keer hoe het is, haha! Ik en nog een meisje uit Canada werden opgehaald door Yuyi die ons naar het huis bracht. Langs de kant van de weg zag je schoolkinderen in uniform lopen of fietsen. Het viel me mee hoe hard en gevaarlijk ze hier reden, het was eigenlijk best wel een relaxte rit. Het huis waarin de vrijwilligers en ook backpackers verblijven is awesome! Het heeft een zwembad, bar, relax ruimte en zelfs een klimmuur. Ik zal de komende week wel een paar foto's plaatsen. De mensen zijn hier heel leuk dus ik ga me wel vermaken. Ze komen overal vandaan: Engeland, Mexico, Canada, Engeland, Verenigde staten, Zweden en natuurlijk Nederland. Morgen krijg ik mijn introductie in het medische project en woensdag mag ik dan eindelijk echt beginnen! Nu ga ik lekker slapen want ik ben gesloopt.. Liefs xx

  • 09 Juni 2014 - 23:55

    Tanja:

    Hoi tijger, nou dat is een mooi begin van een fantastische periode! Het valt me op dat er dus ook gefietst wordt! haha Wie is Yuyi? Heel veel plezier morgen bij de introductie-sessie - ben zooo benieuwd! :-) Maar eerst lekker pap eten, toch? Ik kijk nu al uit naar je volgende verslag! HDL xm

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Mijn naam is Charlotte en ik ben 18 jaar oud. In juni dit jaar zal ik voor een maand vertrekken naar Zambia om daar medisch en sociaal vrijwilligerswerk te doen. Ik heb nog nooit zo'n grote en bijzondere reis gemaakt, dus ik ben erg benieuwd! Via deze site zal ik iedereen die het leuk vindt om mijn verhalen over Zambia te lezen, op de hoogte houden.

Actief sinds 10 April 2014
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 16202

Voorgaande reizen:

08 Juni 2014 - 06 Juli 2014

Vrijwilligerswerk Livingstone

Landen bezocht: